E-post:    Prenumerera nu

Vanliga frågor

Nedan finner du svar på återkommande frågor som vi får till oss på Unlimitid Performance. Om något fortfarande är oklart är du naturligtvis välkommen att höra av dig per mail eller telefon.


Jag har glömt mitt lösenord. 

Svar: När du lagt en eller flera varor i varukorgen och går vidare "Till Kassan" fyller du i din e-post och klickar på ”Glömt lösenord” så skickas ditt lösenord direkt till din e-postadress.

Vilka avgifter tillkommer när jag handlar hos er?
Svar: På alla beställningar under 1000 kr tillkommer en fraktkostnad på 55 kr. Väljer du att betala kontant, dvs mot postförskott tillkommer paketdistributörens avgift på 50 kr som du betalar via oss när du löser ut ditt paket.


Hur lång leveranstid är det när man beställer varor från er?

Svar: Vi eftersträvar att ha så kort leveranstid som möjligt, normalt 3-5 arbetsdagar inom Sverige efter det att vi fått din beställning.

Har min order blivit skickad än?
Svar: Vi skickar alltid ut ett mail när din beställning är skickad.

Hur ångrar jag min order?
Svar: Du kan avbeställa din order när som helst innan ditt paket blivit skickat från oss. Om ditt paket redan gått iväg med speditören får du stå för portokostnaden tillbaka till oss. Har du beställt mot postförskott och inte hämtat ut paketet debiteras du för kostnaderna du har orsakat (149 kr).

Vad har ni för adress?
Svar: Vi har ingen besöksadress, men följande adress gäller om du ska skicka tillbaka varor;    
                                          Unlimited Performance
                                          C.Lycke World AB 
                                          Box 2033 
                                          442 02 Ytterby

Hur gör jag för att byta en vara?
Svar: Retursedel medföljer i paketet, använd den eller skriv ut en ny här. På retursedeln fyller du i vilken vara du vill lämna tillbaka, samt vilken vara du önskar istället. Glöm inte att fylla i eventuell färg och storlek.

Jag vill returnera en vara.
Svar: Retursedel medföljer i paketet, använd den eller skriv ut en ny här. Ange returorsak, ange adress och skicka tillbaka paketet. Du har full ångerrätt i 14 dagar efter du fått varan.

Jag fick fel vara/ min vara är trasig.
Svar: Om du fått en felexpediering, fyll i retursedeln tillsammans med en kort kommentar om vad det gäller och skicka tillbaka den felaktiga varan till oss, så skickar vi en ny. Om det är fel på varan byter vi alltid ut den till en korrekt vara utan kostnad. Använd retursedeln som medföljer paketet eller skriv ut en ny här.